jahapp

så var denna helg över också då. fylld med jobb fast det egentligen var min lediga helg. jaja!
och min älskade puppa har åkt nu :( vet inte hur jag ska klara mig här när du bor i norge, eller jag kommer inte klara mig. men jag hoppas du får det underbart där. vi får maila och så!
festade i fredags, en sista gång innan puppan flyr landet.. hehee. rätt stora minnesluckor, men jag tror jag hade roligt. slutade på primero iaf!
lördagen var inte lika rolig, usch, hatar att jobba när jag har festat dagen innan. men jag tog mig igenom den iaf.. var väl hemma vid tio igår kväll efter jobbet, åt lite chips och dip och sen hoppade i säng. halv 7 kom min chef och hämtade mig imorse (det går inge bussar på söndagmorgnar och jag hade öppning). var på jobbet vid 7 så hjälpte till att baka lite bröd och sånt innan vi öppnade.. dagen var rätt seg, typ inge folk alls. men efter fem timmar slutade jag äntligen och fick åka hem. och sen dess har jag inte gjort ett piss. bara legat i sängen och kollat på 5 avsnitt från 5:e säsongen av one tree hill och nu kollar jag på vänner..
har inte så mkt annat att säga än att jag hoppas på en vändning snart, för nu kan det väl fan inte gå mer åt helvete än vad allt redan gjort? eller?

äh, ät bajs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback