lördag morgon

vaknade för ca två timmar sen men klev upp för en timme sen.
har inte sovit så bra inatt, vaknat till och från hela natten av smärtan och inte kunnat somna om.
men jag tror ändå det är lite bättre nu. ska ta och klä på mig och sen åka in till stan med puppisarna.
lika tråkigt väder idag igen, huva! känner bara för att dra på mig mysdressen och aldrig mer kliva upp ur sängen. men om min mage lyckas hålla sig hyffsat bra utan för mycket kramper så blir det förhoppningsvis festa ikväll. vill så gärna, men jag borde väl inte om jag har ont. eller får jag lika ont som igår så kan jag inte vare sig jag vill eller inte för då tar jag mig inte ens upp ur sängen.
ingen feber idag heller i all fall, det är väl det största jag ska hålla koll på. fyfan!
aldrig att jag tänker genomgå en sån här sak igen.

neej nu ska jag klä på mig. tror det blir mjukisbyxor ändå, min mage är så uppblåst, vill inte trycka på den!
kanske slänger in ett blogginlägg senare.

PUSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback