måndag förmiddag

Inatt har jag inte sovit många timmar. Vaknade vid 3-tiden och hade sån kramper i magen att jag trodde på riktigt att jag skulle dö. Tog två ipren på en gång och låg och väntade och hoppades på att det skulle gå över. Vid halv 5 hade jag fortfarande lika ont och kunde inte ligga stilla, inte sova. Tårarna bara sprutade. Gick ner och la mig i soffan istället. Till slut, vid halv 7, då lyckades jag somna trots smärtan.
Vaknade nu för ca en halvtimme sen, känner mig rätt trött. Har fortfarande ont i magen men måste åka och jobba idag. Men nånting måste ha gått snett med allt, såhär ont ska man inte ha. Nånting är fel, får ta och ringa sjukhuset imorgon om det inte blir bättre.
Buhä, måste hoppa in i duschen, sen äta och klä på mig och sen är det dags att åka och jobba. 15.00-21.30 jobbar jag idag, mitt hatpass. Gaah!! Och sen har jag öppning imorgon. Huh vad jag hatar mitt jobb.
Näe nu har jag inte tid att sitta här längre.

Ha en bra dag




image201

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback