Nu vet jag

vad jag vill bli.
Ska söka in till Mittuniversitetet nu till förskolelärare. Kommer jag in så börjar jag utbildningen till hösten. Hoppas, hoppas, hoppas. Utbildningen är då i Härnösand, men tänkte söka lite på fler ställen i Sverige så man har lite att välja på (om jag ens kommer in då såklart). Känns skönt att äntligen bestämma sig för vad man vill göra. Jag menar, jag vill ju knappast vara kvar på Ica resten av mitt liv. Näe, nu är det dags att ta sig i kragen och rycka upp sig. Känns jättespännande!

Det var allt från mig.
PUSSS!

Kommentarer
Postat av: imbo

Vad kul!
Lärarutbildningen här i Uppsala är också rätt bra, har inget att jämföram med, men jag har inte så mkt att klaga på.
Om inte annat är Uppsala en RIKTIGT bra studentstad och du gör nog helt rätt som börjar plugga nu medans du är "ung" då man får ut mycket mer av studentlivet och kamraterna då (om jag ser till mina egna erfarenheter).
Ha det gott!

Postat av: maling

hallå uppsala!

2008-03-06 @ 01:14:06
URL: http://normalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback