Onsdag

Just nu sitter jag och fyller i en ansökan till Komvux, ska läsa Engelska B och Etik & Livsfrågor.
Sen när jag är klar med det kan jag söka in till förskolelärare.
Åh, jag känner mig så glad och lycklig nu faktiskt. Känns så skönt att jag vet vad jag vill nu.
Hoppas allt bara går bra och funkar nu. Jag kan ju säga att jag verkligen gruvar mig för Engelska B, engelska är inte direkt min starka sida.
Klev i alla fall upp halv 8 imorse, då var jag utvilad och hade sovit gott. Åt en ordentlig frukost med mamma, havregrynsgröt, ägg och självklart te. Sen mumsade jag i mig en bit kladdkaka också som jag bakade igår. :)
Nu sitter jag och väntar på att farmor och farfar ska komma och sen blir det en promenad i det härliga vädret med mamma och vovven.

Ha en bra dag!


image199

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback