så ska det låta

Har jag kikat på alldeles nyss med mamma och pappa, sjukt bra och underhållande program tycker jag. :)
Hmm, idag jobbade jag till kl 12, skönt att sluta tidigt. Mötte upp brorsan på stan, gick och hämtade ut ett pencillin på apoteket, sen gick vi på donken och åt och jag gick och köpte en kjol med hög midja på Indiska (Tack vare att Imbo hade lagt ut den i sin blogg och också köpt en, annars hade jag aldrig sett den. Skitsnygg i alla fall) Sen följde jag med brorsan till frisören och äntligen klippte han av sig det hemska långa och otroligt tjocka håret. Blev en halvlång snygg frisyr. Mycket fräschare!
Sen gick vi på Ica och köpte lite tillbehör till pizzan och direkt när vi kom hem började jag och mamma med degen och sen gjorde vi världens godaste pizza. På min del hade jag massa färsk vitlök (kommer lukta mumma imorgon på jobbet, haha), pepparsalami, färska champinjoner och självklart riven ost & tomatsås.
Sen har jag bara legat i soffan och mått illa, haft ont i magen och vräkt i mig Marianne, skruvar och pepsi.
Nu ska jag se på film en pytteliten stund i sängen och sen sova. 4.30 imorgon bitti ringer alarmet och då är det dags att kliva upp och åka och jobba. 7.30-18.30 imorgon, elvatimmarspasset. Uh, ibland hatar jag mitt jobb!

Vill att Nathalie ska komma hem nu, tycker hon har varit borta alldeles för länge redan. Riktigt tomt utan dig!
Längtar till sommaren då vi tre kan göra massa saker. Speciellt Big meet, det kommer bli kung. Jag ska gottgöra er för att jag var så tråkig i sommras och bara jobbade.

Puss till er flickorna!

Natti natti..


Kommentarer
Postat av: imbo

Kul att du också gillar kjolen, den är nog himla användbar, då man kan tona ner den på exempelvis skolan och sen kan man piffa upp den med ett snyggt linne och nått smycke om man ska på fest =)
Ha en bra helg!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback