tisdag förmiddag

Ligger i sängen med datorn och gör inte så mycket. världens tråkigaste väder ute..
ska ta och hoppa ner i duschen nu tror jag, och sen ska jag väl äta lite, ligga och läsa gossip girl och sen åka till jobbet.. skulle ha jobbat 7.45-14.00 idag men katarina ville byta, så jag jobbar 16-20 istället, självscanningen också. mycket skönare!
sover i haga inatt, ska ju vara på sjukhuset 8.00 imorgon bitti, lite närmare så.
sen ledig torsdag, jobbar fredag, ledig lördag & söndag. jobbar måndag, tisdag & onsdag och sen har jag tagit ledigt från långfredagen tills torsdagen veckan där efter. hur skönt som helst med en veckas semester.
ska åka till stugan och umgås med alla.. jag tror vi blir rätt många, hmm får se,, faster Åsa och hennes karl Tommy, kusin Sofia med pojkvän David, kusin Lovisa och kanske kusin Jonatan. Sen farbror Olle och hans fru Lotta, kusin Therese med kanske pojkvän Cribba, och kusin Pierre. Sen självklart farmor & farfar.. Och självklart våran familj också, Jag, mamma, pappa, jocke, jesper & vovven. Sen får vi ju inte glömma den andra halvan, Siv & Anders med deras tre döttrar och med deras egna barn och karlar.. Fullt hus kan man ju säga!
Plus att både Therese och Sofia har skaffat hund ju. Sofia har en schäfer som heter Milano, och Therese en fransk bulldog som heter Simba. Så det blir tre hundar, haha. Undra hur det kommer gå. Hoppas bara att Ronja inte kommer börja löpa, för då kan vi inte åka. Men vi ska tänka positivt.
Nej nu ska jag leta efter lite rena kläder så jag kan hoppa ner i duschen.

have a nice day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback