tjugoårsdagen planerad

Japp, jag har bestämt vad jag ska göra när jag fyller 20 nu i alla fall. Som är om 34 dagar, jag längtar! Men jag tänker inte avslöja här vad det blir. Men det blir bara flickor i alla fall :)

Ska ta och göra i ordning lite fika och sen parkera mig framför tvn där det är året höjdpunkt, HOCKEY SLUTSPELET! Och dom visar mitt lag (färjestad) på kanal 9 ikväll. Kom igen!
Färjestad förlorade ju första matchen mot Frölunda men ikväll så vinner vi, det lovar jag.
Såg också damernas super g förut idag. Ajaj, Jessica slutade på en delad nioendeplats och Anja på fjortonde. Snark, ett bra åk utav Anja faktiskt förutom att hon klantade till sig på slutet. Men men, detta måste väl ändå vara hennes sista säsong.. Hon är ingen stjärna längre.
Bra åk utav Jessica i alla fall, keep up the good work.

Ne, bloggar nog mer sen efter matchen.

Imorrn kommer puppis hem och på lördag blir det alkohol :) LÄNGTAR!



PUSSSSS! Och heja Färjestad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback