äntligen

en ledig dag, åh så jag ska njuta :) och äntligen har också puppis kommit hem. har inte hunnit träffa henne ännu men hade tänkt göra det idag :)
men ska nog först låta mamma färga mitt hår när hon har vaknat (hon jobbar natt) o sen ska jag övningsköra med pappa vid femtiden. tror jag åker & träffar min puppis efter det. Och imorgon ska jag till läkaren också 11.30!
drömde riktigt hemskt inatt, väckte dannne av att jag grät så han väckte mig då.. kröp in hos honom så fick han trösta mig lite innan vi kunde somna om båda två. och han är nu på jobbet och jag ligger i sängen och gör absolut ingenting! borde plugga lite teori, känns som de var länge sen nu.
i helgen blire äntligen igen alkohol ;D wiie, fast jag har ju inte varit helt utan dom här tre helgerna, har druckit någon folköl och så till maten. sen drack jag, mamma, jesper & danne en varsin malibudrink i söndags ;D sjuuukt gott! flashbacks sunny beach..
nee känns som att jag bara sitter o svamlar, har inget speciellt att skriva.

hejdå
-jes

Kommentarer
Postat av: imbo

Mmm, malibu-drinkar påminner verkligen om sommaren, yummi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback