enledigdag

Yes, idag är jag ledig och självklart är det skitväder då.
Fast det är väl egentligen rätt bra eftersom det enda jag ska göra nu är att plugga till teoriprovet ;) Fan vad jag ska klara det här nu!
På fredag ska det bli 25 grader och sol, men självklart jobbar jag 9.30-17.00 då, men vi får glada kunder i alla fall. Det är en fördel med att jobba på sommaren, att alla är så glada för vädret så dom är inte lika gnälliga då. Och vi som är personal är också glada för att det är fint väder så vi har mer tålamod också.
Igår var det mötte med chefen, ska lära mig inventering och allt. Jag ska bevisa nu att jag brinner för det här. Nu fan blir det skärpning. Han ska bli stolt!
Nej nu ska jag ta en vilopaus framför tv:n innan jag pluggar ännu mer körkort, ska också övningsköra med pappi både idag och imorgon. :)

-jess

Kommentarer
Postat av: imbo

Vad fin bloggen blivit, vad duktig du är, fixat själv?
Tack för din lyckoönskning, tror det hjälpte för lektionen gick jättebra :)

Jo, det är så sut då man står i en kall och trist butik då solen gassar utanför, men som du säger: kundernäa är åtminstone på bra humör då och shoppar som aldrig förr.

Lycka till med körkortet!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback