enunderbarhelg

Ja, så var det då min andra nyktra helg i rad ;)
I fredags jobbade jag, 9.30-17.00, var så mycket folk så fick jobba över en halvtimme, kom inte ifrån kassan. När jag väl slutade stod älsklingen utanför och väntade, vi åkte direkt hem till han i Matfors, där bjöds det på grillat :) Vi fläskfilé med strips och vitlökssås, svingott :)
Sen såg vi på Så ska det låta (mitt favoritprogram) och sen på någon jättebra film som Danne hade laddat ner. Minns inte vad den hette, men den handlade om ryska maffian. Sen spelade vi det nya GTA, hur kul som helst och sen gick vi och la oss. Somnade kanske vid 3-tiden. Tjugot över åtta vaknade jag, sen somnade om en stund och sen vid nio klev vi upp. Hoppade in i duschen och gjorde oss klara för att en sväng på stan. Synd bara att jag fick så ont i magen, så vi stannade på ica, köpte champinjoner, gurka, dricka, strips och björnbär tills kvällen och så åkte vi vidare hem till mig. Var så fint väder, drack någon öl med pappa, solade, spelade fotboll, badminton & allt möjligt. Sen bid tre-tiden tände vi grillen. Åt fläskfilé med strips & tzatsiki. Svingott :) Efter maten spelade vi lite kubb, lite mer fotboll och annat kul. Och sen en tripp ner till affären, köpte oss en varsin god öl, lite chips, nötter & godis. Så spelade vi buzz när vi kom hem igen, sen såg vi på Min bäste väns bröllog som jag har sett tusen ggr men den är grymt bra. Sen gick jag och Danne och la oss i sängen och kollade på Alfie, men jag somnade efter en halvtimme ungefär så då stängde vi av och somnade. Nu vaknade jag för typ en halvtimme sen men älsk ligger här och sover så söt så.. :) Ska kolla på Pocahontas nu tror jag ;) haha. Ingen idé att gå ut o lägga sig, det är ändå mulet.

Ja men det var väl min underbara helg, idag blir det bara en slappardag. Ska njuta så mycket som möjligt, för nu väntar många, många dagars jobb. Bara att längta tills nästnästa helg då man äntligen är ledig igen.
Hoppas alla andra också haft en toppenhelg!
Kram på er
-jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback