eurovisionsongcontest2008

Är äntligen slut och jag måste då få säga att det är lika skit som varje år. Men ändå är man dum och plågar sig själv i tre långa timmar för att se på när det går dåligt för Sverige. Jag tycker då att Charlotte Perreli förtjänade en mycket bättre plats, också Finlands bidrag. Tycker att dom skulle varit på topp tio i alla fall. Grattis till Norge som det gick bra för, tyckte deras bidrag var väldigt bra.
Fel bidrag som fan ocskå, Greklands var bättre.

Gårkvällen var kul, det lilla jag kommer ihåg. Tryckte i mig alldeles för mycket sprit. Var hemma vid tolv halv ett någon gång. Idag har jag nästan mått värre än jag har förtjänat tycker jag. Inte gjort något alls på hela dagen. Bara legat i sängen och mått sjukt dåligt och kollat på L word. Fick brorsan att åka ner till pizzerian när dom öppnade kl 12 och köpa en kebabrulle till mig. Gott var det!

Nee nu ska jag lägga mig i sängen och vänta på att Danne kommer så vi kan se någon film eller något.

-jess

Kommentarer
Postat av: imbo

Alltid samma plåga angående schlager: ALLTID fel låt som vinner så jag har slutat kolla. haha.
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback