fräsch&pigg

Nu känner jag mig som en ny människa, har vilat upp mig hela helgen. Inge jobb, inge festande, inga måsten. Bara sovit, vilat, sovit, vilat.. Idag la jag mig i en solsäng och vilade några timmar och bara njöt. Helt underbart! Sen tände jag och brorsan bastun, gjorde en oljeinpackning i håret innan och peelade hela kroppen ren och fin. Sen sprätte vi en varsin öl i bastun och snackade bara skit och lyssnade på musik. Sen har jag nu suttit och läst i körkortsboken, skrivit massa saker, sånt som jag ska träna extra på. Ska ringa imorgon och boka teoriprov, när det blir tänker jag dock inte avslöja här. Inte för någon för den delen. Då blir jag bara nervös!

Jag och älskling bestämde också idag att vi ska åka utomlands i sommar, ta en sista minuten blir det nog. Vecka 28 eller 29.. Underbart att bara få ta hand om varandra, ligga på stranden och dricka goda drinkar. Det kan vi behöva nu!
Midsommar känns också lite småplanerat, beror såklart på ekonomin, men vi har pratat om att åka ner till Norrköping den helgen och fira det med Dannes kompisar där nere. Blir nog svinkul om det blir av :) Känns som att detta kan bli en bra sommar.

Nu ska jag slå på en film och sen ska jag sova så gott i mitt nystädade rum..
Hoppas alla har haft en bra helg
-jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback