fredagkväll

Och nästan nyss hemkommen från jobbet. Var hemma vid nio tack vare att älsklingen skjutsade hem mig. Annars hade jag varit hemma nu! Och imorgon blir det jobb 7.30-18.30, det älskade elvatimmarspasset, hosthost. Som tur är tänkte pappa skjutsa mig till jobbet imorgon bitti, eller jag ska övningsköra. Så då behöver jag kliva upp 6.30, lite skillnad jämfört med 4.30 som jag annars måste kliva upp. Dessa satans bussar! Men snart har jag körkortet i handen och då slipper jag dessa långa resvägar..
Nee nu ska jag krypa ner så att jag är pigg imorgon. Hoppas alla har en trevlig helg, detta är då min tredje nyktra helg på rad ;) wie!

Och imorgon natt kommer min underbaraste ögonsten hem från Norge. LOVE YOU!


puss&kram
-jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback