header

Ser ni så fin min blogg blivit nu? Önskar att jag kunde ta åt mig äran av det, men det kan jag tyvärr inte. Snälla Ida har gjort denna header till mig. :) Har tvingat brorsan att ladda ner Photoshop till mig så att jag kan lära mig använda det och sen kanske även en dag göra mig en egen header? ;P Nee nu ska vi inte förvänta oss för mycket.
Övningskörde också förut med pappa idag, det gick kanonbra, över förväntningarna. Körde ut mot skatan, sen runt överallt, skedlo, sen genom bommen, ut på e4:an och körde igenom kvissle, och sen skottsundsvägen tillbaka. Var ute och körde i över en timme i alla fall.
Ska köra imorgon också, känns riktigt bra. Och känns kanon med teorin bokad nu också, har pluggat i över tre timmar idag. Ska plugga en halvtimme till innan jag går och lägger mig också!

Nee, nu ska jag prova på photoshop och fortsätta se på ugly betty, sen blir det desperate housewives!

-jess

Kommentarer
Postat av: imbo

Japp det blir sommar i Sundsvall, kommer hem i början av juni och ska jobba i charken på ica kvissleby. Ska bli kul att få jobba och använda händerna lite, efter allt plugg.

Har du bestämt hur du ska göra till hösten, sökte du någon krus/program till hösten?

Sussa gott
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback