körkortetnästa

Nu är jag nyss hemkommen från bilskolan. Jag skulle övningsköra dit så skulle jag och pappa in dit och prata med dom om intensivkursen. Men med tanke på mitt huvud så vågade jag inte köra. Hela världen snurrar och migränen släpper aldrig. Så sjukt less på detta, men nog om det! Har i alla fall bokat in 15 körlektioner och halkbana nu, shit. Hahah! Och teoriprovet är ju också bokat. Det svider i plånkan tänkte jag säga, men det är ju inte jag som betalar kom jag på sen ;P haha.

Denna kväll kommer bestå av att sova, försöka sova bort min hemska huvudvärk som besöker mig dagligen, som den har gjort dom senaste månaderna. Men nästa vecka ska jag veta vad det är för fel. Sen klockan nio ikväll är det greys anatomy. ÅH så jag längtar! mcdreamy, wiie ;)
imorgon blir det jobb 15-21.30, fredag 12-20.30, lördag 7.30-18.30, söndag 11.30-15.30 o måndag 15-21.30. skönt att man slutade tolv idag iaf!

jajustdet, filmen igår var superbra. jag och danne satt och garvade oss igenom hela bion! haha, det där kommer vara vi när vi gifter oss ;P hahahahahaha!
nee nu ska jag sova lite, dunk dunk i huvudet.

-jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback