lovelyday

idag klev jag upp 6.15, trots att jag är ledig. Sov hos danne inatt, så klev upp med honom när han skulle åka till jobbet. Åkte med honom in till stan & sen tog jag bussen hem till Njurunda. Åt lite frukost och så tog jag och mamma en promenad med hunden, sen åt vi lite mera frukost och sen dess har vi suttit ute i solen. har fått rätt mycket färg idag :) helt underbart väder på en ledig dag. Ska bli 20-25 grader & sol resten av veckan, dock så jobbar jag. Jobbar imorgon 12-20.30, tors 15-21.30, fre 12-20.30, lör 7.30-18.30, sön 11.30-15.30 & sen måndag 12.30-18.00. Huva!
Har också bokat om teoriprovet, men säger inte när den nya tiden är ;) det märks!

nee nu ska jag gå ut och hämta min snusdosa som jag glömde ute, sen ska jag städa mitt rum, sen övningsköra (ev till h-sand) med pappa, och sen kommer älskling och då ska vi boka resa ;D Grekland eller Cypern blir det ;) wie!

Ha en bra dag
-jess

Kommentarer
Postat av: Fanny

åh jag håller helt med att sommarvädret är på topp idag =)

Postat av: maling

hej baby! miss you! jo men jag har ju jobbi uppsala i sommar men skulle kunna jobba v.27 och 28 kanske? ska ringa maggi :) kommer nog he nåt då! annars får vi ses nån helg! pössssss hälsa alla på ica

2008-05-28 @ 02:24:27
URL: http://normalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback