sjukling

Ja, nu är jag sjuk. Och det känns faktiskt skönt! Bara vila upp mig o.s.v. lite jobbigt med migränen kanske men ändå. Känner mig så satans trött och sliten, måste prata med chefen om mitt schema, jag orkar inte jobba 50-55 timmar i veckan. Speciellt inte när dom bara har anställt mig på 20. Dessa långa dagar, och resandet. Nä, känns som att jag har fått nog, igen!

Sista april slutade i alla fall väldigt överraskande bra. Danne hämtade mig på jobbet kl fem när jag slutade, eller han fick följa med in i omklädningsrummet och hjälpa mig att klä på mig ;P haha. Där drog jag iaf på mig en snabb-sminkning och parfymerade mig lite. Vi åkte till erik & håkan i granlo, började kvällen ute med trevliga människor, god mat, alkohol och mycket skratt. vid nio-tiden gick vi upp till lägenheten, pratade om allt möjligt med alla möjliga, kollade på fotboll, lyssnade på musik, blev fullare & fullare. jag hade hur trevligt som helst! sen vid någon tidpunkt, minns inte när så drog några av oss hem till matte, där fortsatte vi & drack, lyssnade på musik och till slut bestämde vi oss för att gå på krogen. tänkte gå på oscar, men fyfan vilken kö. tog en snabbis på bk (pinsamt), drack nån drink och lite mer, sen gick jag & danne på max och käkade. sen kom min pappa och hämtade oss!
mådde inte så bra på natten, kräktes som en gris och vaknade kl 8 på morgonen och slog alla rekord på hur bakis man kan bli. klev upp, duschade och vid tio åkte jag till jobbet. jobbade 11.30-20.30 och har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv. FYFAN! men det var ändå värt det, för jag hade grymt kul hela kvällen. bilder finns på http://jess.bilddagboken.se ta en kik ;)

nee nu ska jag kolla om jag kan hitta någon film som jag kan ladda ner och se på, sen ska jag sova. blir hemma imorgon också från jobbet!

en trevlig fortsatt helg till er alla
-jess

Kommentarer
Postat av: mingla

Håller på med ett skolarbete om just bloggning. Tänkte bara fråga dig ifall du får betalt för att blogga? Vore snällt om du ville svara :)

Postat av: imbo

haha, då var det fler än jag som mådde som man förtjänade (om inte sämre) under Valborg då. haha.
Men huvudsaken man hade kul :)
Kram

2008-05-04 @ 21:26:32
URL: http://imbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback