thursday

Idag klev jag upp vid kvart i tio, då hade jag sovit färdigt. :)
Satte mig vid datorn en stund, sen tog jag en dusch och nu har jag nyss smort in mig och klätt på mig. Tänkte att jag skulle laga något lite matigt nu att äta, sen ska jag plugga teori en stund tills jag ska gå till bussen och åka till jobbet. Idag blir det nog mycket folk, var hur lugnt som helst igår trots att alla fått lön. Och idag är det torsdag, den dagen folk handlar på mest, plus att nu har alla fått pengar. Kommer bli en stressig dag!

Åh så jag längtar, snaaaaaart åker vi :) Kommer bli grymt!

Nee nu ska jag ta och sluta sega och skynda mig lite så jag hinner plugga något.
Trevlig dag!
-jess

Kommentarer
Postat av: imbo

Vart blir semestern, bokat något än? *nyfiken*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback