torsdagförmiddag

Och ännu en dag har man vaknat upp och har denna blixtrande elaka huvudvärk. Jag hatar det! Jag är så less på det här. Dygnet runt, men värst på kvällar, nätter och morgnar. Jag sover och äter bra, förstår inte vad felet är. Men det börjar bli sjukt jobbigt. Inga värktabletter hjälper heller. Bara att ta sig i kragen och åka och jobba ändå!
Har suttit och gjort lite körkortsteori nu, jag måste sluta göra så många slarvfel. Måste läsa frågorna riktigt innan jag svarar. Alla fel jag har, kan jag egentligen rätta svaret på. Men jag stressar upp mig själv och bara trycker i nått alternativ utan att ens läsa klart. Skärpning!
Nee nu ska jag hoppa ner i duschen, sen ska jag lägga mig och läsa lite i min nya bok som Jenna Jameson har skrivit, 'att älska som en porrstjärna'. Den är svinigt bra!
Sen blir det jobb, 15-21.30..

Have a nice day!
-jess


På lördag natt kommer honey hem :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback