whathappensinvegas

Nyss har jag precis tagit en dusch, känner mig inte ett dugg bättre. Bara febrig. Gah! Jag ska nog snart dö, jag är nog dödssjuk. Stackars mig!
Ska klä på mig nu och göra mig klar, om ca en timme hämtar älsklingen mig så ska vi gå på bio. Ska se what happens in vegas som jag har velat sett så sjukt länge. Nu orkar jag inte vänta mer på att den ska komma ut på tankafett så nu ska jag fan gå och se den på bio :) Synd bara att jag då missar ugly betty, men det är smällar man får ta. Hinner hem igen till desperate ialla fall och det är ju huvudsaken ;)

nee, nu får jag lite brådis. Måste hinna käka också!
pussssshej
-jess


saknar puppis, kom hem!

Kommentarer
Postat av: imbo

var filmen bra?
kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback